اخبار

موثر ترین راه از بین بردن ویروس های سطوح و مواد خوراکی چیست؟

در استاندارد “اطاع رسانی مشخصه های تماس با مواد غذایی (FCN)” برای استفاده از ماده هیپوکلروس که توسط الکترولیت آب نمک (در PH 6 تا 7) تولید می شود آمده است که یک عامل ضد میکروبی مناسب مواد غذایی از قبیل گوشت و مرغ، ماهی و غذاهای دریایی؛ میوه ها و سبزیجات؛ و تخم مرغ با پوسته بدست می آید.

این ماده به همراه بقیه اکسیدان هایی که با این روش تولید می شود توان از بردن ویروس ها را بسیار قوی تر از اشعه UV و آب ژاول (بلیچ) را دارا می باشد.

در حال حاضر اسپری تولید مواد ضد عفونی اکوسیو تنها دستگاه خانگی مواد موثر هیپوکلروس است که با استفاده از نمک طعام موثرترین مواد ضدعفونی سطحی را در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. این سیستم نه تنها برای سطوح قابل لمس داخل منزل، دفتر کار، و داخل وسایل نقلیه مناسب است بلکه برای اطمینان از ضد ویروس بودن اسباب بازی و سطوح قابل لمس بچه ها و نوزادان ضروری است.

بعلاوه, رفع مشکل آلودگی های میکروبی و انگلی میوه و سیزیجات یکی از مواردی است که هنوز با تکنولوژی های مرسوم که منجر به عوارض جانبی و آلودگی های شیمیایی مواد خوراکی می شود حل نشده است. مواد مولتی اکسیدان تولید شده توسط اسپری اکوسیو این مسئله را برای همیشه حل نموده و با استفاده از یک ماده خوراکی سالم (نمک طعام) مواد موثر ضدعفونی مواد خوراکی از قبیل میوه و سبزی را تولید می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *